Wella Professionals şi UNICEF: Atelierul de Formare din Focşani – un exemplu foarte bun de parteneriat public-privat în beneficiul adolescenţilor vulnerabili

Inapoi

Focşani, 4 septembrie 2013. Deschiderea oficială a Atelierului de Formare din Focşani a avut loc marți, 3 septembrie 2013, în prezenţa lui Dragoș Bârlădeanu, Vicepreşedintele Consiliului Judeţean Vrancea, Sandie Blanchet, Reprezentantul UNICEF în România, şi Mehdi Shili, Project Manager Wella. Wella Professionals, una dintre cele mai importante mărci de produse profesionale pentru îngrijirea părului, lucrează împreună cu UNICEF, cea mai mare organizaţie din lume ce promovează drepturile copilului, pentru a oferi un viitor mai bun tinerilor vulnerabili prin formarea abilităţilor de viaţă, cursuri de coafură şi mentorat.

La Wella, suntem cu toţii extrem de încântaţi de iniţiativa WELLA-UNICEF MAKING WAVES. Fiind una dintre cele mai importante mărci de produse profesioniste pentru îngrijirea părului, considerăm că ţine de responsabilitatea noastră să susţinem nu doar industria în care activăm, ci şi întreaga societate. Acest program ne oferă şansa extraordinară de a împărtăşi din competenţele, creativitatea şi pasiunea noastră şi de a influenţa cu adevărat viaţa tinerilor,” a declarat Sylvie Moreau, Manager General Global al Wella.

Această iniţiativă reprezintă un exemplu excelent de parteneriat public-privat în beneficiul celor mai vulnerabili adolescenţi, ajutându-i să iasă din cercul vicios al sărăciei. UNICEF consideră că formarea profesională reprezintă o componentă a educaţiei incluzive şi de calitate şi că poate contribui la promovarea încadrării în muncă a tinerilor,” a afirmat Sandie Blanchet, Reprezentantul UNICEF în România. „Wella susţine această iniţiativă nu doar cu bani: pune de asemenea la dispoziţie cunoştinţele şi mentoratul de care au nevoie adolescenţii vulnerabili pentru a deveni profesionişti şi a-şi construi o viață mai bună,” a adăugat Sandie.

Partea de mentorat a acestui parteneriat inovator încheiat între Wella şi UNICEF implică profesionişti în coafură din întreaga lume care vin la atelierele de formare din România şi Brazilia pentru a împărtăşi tinerilor din cunoştinţele şi competenţele lor profesionale cu scopul de a-i ajuta să îşi construiască o carieră în acest domeniu.

Sunt mândru că primul Atelier de formare deschis de UNICEF și Wella în România este la Focșani, oferind astfel șansa tinerilor din județul nostru de a deveni profesioniști și de a-și construi o viață mai bună. Deschiderea Atelierului în Focșani este totodată o recunoaștere a faptului că autoritățile din județul Vrancea fac eforturi susținute de a sprijini cei mai vulnerabili copii”, a declarat Dragoș Bârlădeanu, Vicepreşedintele Consiliului Judeţean Vrancea.

Potrivit datelor UE, în jur de 40% dintre copiii români trăiesc în sărăcie sau prezintă risc de sărăcie. Ca şi în multe alte state europene, găsirea unui loc de muncă reprezintă o problemă majoră pentru tineri. Aproximativ 22% dintre adolescenţii şi tinerii cu vârste cuprinse între 15 şi 24 de ani sunt şomeri. România înregistrează o rată ridicată – aflată în continuă creştere – a tinerilor care nu sunt nici angajaţi, nici cuprinşi într-o formă de educaţie şi formare (16,8% în 2012). Iniţiativa „Making Waves” face parte din demersurile realizate de UNICEF în România pentru a creşte accesul la o educaţie de calitate, pentru a proteja copiii vulnerabili împotriva violenţei şi abuzului şi a promova un stil de viaţă sănătos, oferind în acelaşi timp o nouă şansă adolescenţilor vulnerabili. Finanţarea oferită de Wella susţine modelul UNICEF de servicii bazate pe comunitate în peste 30 de comunităţi, precum şi Atelierul de formare de la Focşani. Anual, aproximativ de 20 de adolescenţi vulnerabili provenind din sistemul public de protecţie a copilului sau din familii foarte sărace vor beneficia anual de acest tip de formare.

Despre Parteneriatul Wella – UNICEF

Parteneriatul WELLA-UNICEF MAKING WAVES a contribuit deja la formarea a 7.000 de tineri brazilieni, care au dobândit diverse deprinderi de viaţă, pentru a-i ajuta să îşi dezvolte capacitatea de învăţare, a-i pregăti pentru piaţa muncii, dar şi pentru a le da şansa să facă alegeri informate în legătură cu viitorul lor.

Pentru a afla mai multe despre programul WELLA-UNICEF MAKING WAVES, vizitaţi pagina: www.wella.com/wella-unicef or www.facebook.com/wellainternational. Informaţii suplimentare despre Iniţiativa UNICEF „Prima prioritate: niciun copil invizibil” sunt disponibile la adresa: http://www.unicef.ro/ce-facem/initiative/prima-prioritate-niciun-copil-invizibil/.

 


DespreUNICEF

UNICEF este prezent în România şi în alte 190 de ţări şi teritorii pentru a promova supravieţuirea şi dezvoltarea copiilor din perioada copilăriei mici până la adolescenţă. În România, UNICEF lucrează  împreună cu Guvernul, Parlamentul, autorităţi locale, societatea civilă, sectorul privat, parteneri naţionali şi internaţionali şi cu mass media pentru a asigura accesul tuturor copiilor la educaţie timpurie de calitate şi la şcoală, pentru protejarea adolescenţilor şi monitorizarea drepturilor copilului, pentru protecţie socială şi pentru mobilizarea de resurse în beneficiul copiilor.  UNICEF este susţinut financiar integral prin contribuţiile voluntare ale persoanelor fizice, corporaţiilor, fundaţiilor şi a guvernelor.

Despre WELLA, Divizia Salon Professional a Procter & Gamble

Prin produsele şi serviciile sale de excepţie, programele de formare profesională ce sunt o adevărată inspiraţie şi programele unice ce ajută la dezvoltarea afacerilor de salon, WELLA, divizia Salon Professional a P&G, reprezintă unul dintre cei mai importanţi experţi în îngrijirea părului şi frumuseţe. Zilnic, produsele şi serviciile WELLA transformă în realitate visele de frumuseţe ale milioane de stilişti şi consumatori din întreaga lume. Printre mărcile WELLA se numără Wella Professionals®, Sebastian Professional®, Sassoon Professional®, Clairol Professional®, System Professional® şi Nioxin®.

În România, Wella Professionals, distribuit de Professional Brands M&D, celebrează anul acesta 20 de ani de frumusețe și leadership pe piața produselor profesionale pentru îngrijirea părului.

Vă rugăm vizitaţi pagina http://www.pg.com pentru noutăţi şi informaţii pe larg despre P&G (NYSE: PG) şi mărcile sale.

Articol din: 5 Septembrie 2013

Citeşte în continuare