UNICEF şi Pampers lansează campania 1 pachet = 1 vaccin

Inapoi

La Hotel Sofitel a avut loc lansarea oficială a campaniei Pampers - UNICEF, "1 pachet = 1 vaccin". Este prima dată când ţara noastră face parte dintr-o campanie umanitară desfăşurată la nivel global de Pampers şi UNICEF, campanie prin care se doreşte eliminarea definitivă a tetanosului până în 2012.

Prin campania “1 pachet = 1 vaccin”, Pampers luptă, alături de UNICEF, împotrivă tetanosului neonatal şi pentru dreptul la viaţă al bebeluşilor din întreaga lume. La fiecare pachet de scutece sau de şerveţele umede, cu însemnele campaniei, vândut în perioadă 1 octombrie – 31 decembrie 2008, Pampers donează către UNICEF banii necesari unui vaccin, pentru a salva viaţă unui micuţ.

Pare greu de crezut că în zilele noastre tetanosul încă provoacă moartea unui copil la fiecare 3 minute. Deşi anihilat în statele dezvoltate, inclusiv în România, printr-o simplă rutină de vaccinare, zonele sărace din Africa, Asia, America Latină, precum şi din alte colţuri ale lumii se confruntă cu această boală care încă reprezintă un real pericol.

Gazda evenimentului de lansare a fost Andreea Marin Bănică, Ambasador al Bunăvoinţei pentru UNICEF. În timpul evenimentului au fost prezentate imagini filmate de-a lungul călătoriei delegaţiei din ţările balcanice a reprezentanţilor şi ambasadorilor Pampers şi UNICEF în Republica Centrafricană, una din ţările în care tetanosul matern şi neonatal face cele mai multe victime.

“Este greu de conceput că sute de mii de copii încă mor în fiecare an, atunci când ar avea şansa să trăiască. Şansa lor este un simplu vaccin – considerat un lucru banal în ţările noastre, dar un noroc nesperat în ţările în curs de dezvoltare din Africa sau Asia. Eliminarea tetanosului este posibilă, iar acum avem convingerea că vom atinge acest obiectiv până în 2012, cu ajutorul partenerului nostru, Pampers”, a declarat Edmond McLoughney, Reprezentant UNICEF în România.

Până acum, Campania “1 pachet = 1 vaccin” s-a derulat în ţări din Europa de Vest şi a strâns fondurile necesare pentru aproximativ 50 de milioane de vaccinuri antitetanos.

Anul acesta şi România a intrat în campania globală, alături de ţări din toată lumea. În cadrul acestei campanii se doreşte ca, prin cumpărarea pachetelor de scutece şi şerveţele umede Pampers în perioada 1 octombrie – 31 decembrie, să se strângă contravaloarea necesară pentru vaccinarea a încă 70 de milioane de femei însărcinate şi nou-născuţi din 46 de ţări. Campania se va derula pe parcursul a trei ani, perioadă în care se urmăreşte achiziţionarea a 200 de milioane de vaccinuri.

Pentru mai multe informaţii despre campanie, accesaţi: www.pampers-unicef.ro

Articol din: 17 Aprilie 2008

Citeşte în continuare