UNICEF: peste 9.000 de persoane au decis să susțină lunar copiii cu dizabilități din România

Inapoi

În cadrul campaniei „Privește întâi copilul!” derulată de UNICEF și Realitatea TV în perioada 1 iulie – 7 septembrie 2013, peste 9.000 de persoane au decis să susțină lunar cauza copiilor cu dizabilități din România.

Campania de informare, conștientizare și strângere de fonduri “Privește întâi copilul!” pentru copiii cu dizabilități a avut ca principale canale de comunicare TV-ul și mediul online, iar donațiile au fost strânse prin intermediul unei platforme online și prin SMS-uri recurente.

Cu fondurile strânse prin donațiile lunare, UNICEF va dezvolta modele de intervenție prin care se oferă șanse egale la dezvoltare celor mai mai vulnerabili copii din România și din lume: copiii cu dizabilități. Acești copii sunt adesea ignorați de societate, politici publice, statistici, ceea ce accentuează excluderea lor și adâncește inechitatea. Copiii cu dizabilități au acces mai restrâns la servicii și riscă să fie victime ale violenței, neglijenței și abuzurilor. Copiii cu dizabilități au aceleași drepturi ca toți ceilalți copii. Au dreptul să supraviețuiască și să aibă condiții de viață bune, să fie incluși în viața comunităților, să ducă o viața sănătoasă, să-și atingă potențialul maxim.

Campania “Privește întâi copilul!” a fost prima campanie de strângere de fonduri din România care a folosit SMS-ul recurent ca instrument de strângere de fonduri cu sprijinul ARC, Orange România și Vodafone România. Astfel, România este a treia țară din lume, după Marea Britanie și Norvegia, unde UNICEF introduce SMS-ul recurent. Totodată, Campania “Privește întâi copilul!” este a doua campanie UNICEF care a utilizat colectarea de donații recurente în mediul online, prin platforma www.sustineunicef.ro, cu sprijinul PayU.

Pentru a produce cu adevărat o schimbare în societate avem nevoie de un sprijin constant din partea susținătorilor noștri, sub forma unor donații lună de lună. Astfel, împreună – UNICEF, ARC și “Prietenii UNICEF” – vom putea face o schimbare durabilă în viața copiilor vulnerabili din România.

Cauza copiilor cu dizabilități a fost susținută prin parteneriate media și de: Evenimentul Zilei, Capital, CSR Media, Business Woman, Fundația de Evaluare în Educație, Cartoon Network, Iqads, Bebetex, www.urbankid.ro, Plăcerile lui Noe, Itsy Bitsy, www.7p.ro, www.pretuiesteviata.ro, www.mamaicamea.ro, www.comunicatedepresa.ro, www.siblondelegandesc.ro, www.criserb.com, www.nwradu.ro, www.nebuloasa.info,   www.AndreiCismaru.rowww.AndreeaBurlacu.ro, www.ClaudiaTocila.ro și MediaBrief.

Articol din: 10 Octombrie 2013

Citeşte în continuare