UNICEF: Copiii vulnerabili au peste 900 de noi Prieteni UNICEF!

Inapoi

Bucureşti, 21 ianuarie 2013. În intervalul 22 octombrie - 21 decembrie 2012, UNICEF a derulat în parteneriat cu BRD - Groupe Société Générale campania Prietenii UNICEF în 66 de sucursale ale băncii din Iaşi, Constanţa, Ploieşti şi Oradea. Scopul acestei campanii a fost de a convinge clienţii BRD - Groupe Société Générale să devină Prieteni UNICEF, adică susţinători lunari pentru copii. Peste 900 de persoane au răspuns pozitiv şi sprijină UNICEF astfel încât organizaţia să poată ajuta pe termen lung copiii dezavantajați din România și din întreaga lume, bazându-se pe un venit constant și putând planifica
intervenţiile mai eficient, pe perioade mai lungi de timp, cu efecte durabile și
sustenabile.

O donație lunară cât de mică ajută un copil să aibă o viaţă mai bună!

“Am o vecină care a devenit Prieten UNICEF anul trecut. A fost foarte încântată că a fost sunată de UNICEF, că s-a ţinut legătura cu ea şi că a primit detalii despre ce s-a făcut cu banii donaţi de ea. Astfel, a înțeles că sprijinul ei a ajuns acolo unde trebuie: la copii. Din acest motiv, îmi doresc să ajut şi eu, pentru că am încredere”, a povestit unul din noii Prieteni UNICEF.

Împreună cu partenerii săi, UNICEF luptă pentru ca toţi copiii lumii să crească sănătoşi alături de familiile lor, să fie protejaţi împotriva violenţei, exploatării, abuzului şi a neglijării, să aibă acces la educaţie şi să se poată dezvolta la potenţialul lor maxim. În România, UNICEF a creat în parteneriat cu autorităţile și societatea civilă un model în 64 de comunităţi menit să consolideze reţeaua de asistenţi sociali, asistenţi medicali comunitari şi mediatori sanitari romi în vederea creşterii calităţii şi accesibilităţii serviciilor medicale şi sociale. Punem accent pe prevenire astfel încât copiii să fie protejaţi împotriva violenţei şi
neglijării și să poată crește în familia lor. În cadrul campaniei “Hai la Şcoală!”, UNICEF lucrează în 230 de comunităţi vulnerabile cu partenerii pentru a preveni şi reduce absenteismul şi abandonul şcolar, punând accent pe instruirea profesorilor şi a directorilor de şcoală, dar şi pe implicarea comunităţii şi a părinţilor.

Şi pe viitor, persoanele fizice şi juridice care au un cont curent deschis la BRD – Groupe Société Générale pot sprijini lunar copiii vulnerabili din România și din întreaga lume cu o donație lunară, fără niciun comision nici pentru ei, nici pentru UNICEF și fără să fie nevoie
să meargă de fiecare dată la bancă. Ei pot deveni donatori lunari semnând o cerere de plată programată la orice sucursală BRD – Groupe Société Générale din ţară.

Ce poţi să faci ca Prieten UNICEF? Poți ajuta un copil să meargă la școală, poți hrăni un copil malnutrit şi astfel să îl ajuţi să supravieţuiască, poți proteja copiii împotriva unor boli grave sau poţi ajuta un copil să crească alături de familia lui.

O donație cât de mică reprezintă şansa la o viaţă mai bună pentru un copil din România sau din alt colţ al lumii! UNICEF mulţumeşte BRD – Groupe Société Générale pentru tot sprijinul acordat în desfăşurarea campaniei Prietenii UNICEF.

Până acum, peste 4.000 de clienţi BRD – Groupe Société Générale au decis să sprijine copiii din România şi din întreaga lume devenind Prieteni UNICEF!


Despre UNICEF România

UNICEF este prezent în România şi în alte 150 de ţări pentru a promova supravieţuirea şi dezvoltarea copiilor din perioada copilăriei mici până la adolescenţă. În România, UNICEF susţine drepturile copiilor prin inițiative ce promovează educaţia de calitate şi protecţia copiilor împotriva violenţei, neglijenţei şi HIV/SIDA. UNICEF este susţinut financiar integral prin contribuţiile voluntare ale persoanelor fizice, corporaţilor, fundaţiilor şi a  guvernelor.

Despre BRD-Groupe Société Générale

BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua bancă din România după totalul activelor şi are cea de-a patra capitalizare bursieră la BVB. BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri de servicii financiare din zona euro.

Articol din: 21 Ianuarie 2013

Citeşte în continuare