Telespectatorii Realitatea TV au donat peste 70.000 de Euro în Campania UNICEF „Niciun Copil Invizibil”

Inapoi

In urma campaniei de strangere de fonduri "Niciun Copil Invizibil", derulata de UNICEF in parteneriat cu Realitatea TV in perioada 23 iunie-24 august 2012, s-au strans peste 70.000 Euro, fonduri ce vor fi folosite pentru a continua proiectul Prima prioritate: niciun copil invizibil. Pe parcursul celor doua luni de campanie, telespectatorii Realitatea TV si fanii UNICEF de pe Facebook au putut urmari povestile unor copii invizibili si au facut donatii prin SMS si online pe site-ul UNICEF www.unicef.ro. Le multumim din suflet celor peste 35.000 de persoane din Romania, dar si din afara tarii care au venit in sprijinul copiilor invizibili.

București, 30 august 2012. În urma campaniei de strângere de fonduri Niciun Copil Invizibil, derulată de UNICEF în parteneriat cu Realitatea TV în perioada 23 iunie-24 august 2012, s-au strâns peste 70.000 Euro, fonduri ce vor fi folosite pentru a continua proiectul Prima prioritate: niciun copil invizibil. Pe parcursul celor două luni de campanie, telespectatorii Realitatea TV şi fanii UNICEF de pe Facebook au putut urmări poveştile unor copii invizibili şi au făcut donaţii prin SMS şi online pe site-ul UNICEF www.unicef.ro. Le mulţumim din suflet celor peste 35.000 de persoane din România, dar şi din afara ţării care au venit în sprijinul copiilor invizibili.

Momentul cheie al campaniei de strângere de fonduri l-a reprezentat emisiunea Trezește România – Ediția specială în beneficiul UNICEF. Andreea Marin Bănică, Ambasador al Bunăvoinței pentru UNICEF România, a fost promotorul campaniei şi gazda emisiunii. Vedete și personalități publice din diverse domenii au participat la emisiune şi pe toată durata campaniei pentru a-și arăta susținerea pentru acești copii. Printre personalităţile publice care au susţinut campania se numără: Ion Ţiriac, Camelia Şucu, Vunk, Maria Dinulescu, Valentin Butnaru, Cristian Stan, Inna, Connect-R, Ruxandra Dragomir, Luminița Anghel, Corina, Albertina Ionescu, Amna, Cristina Stănciulescu.

Mulţumim partenerilor fără de care donaţiile făcute de publicul larg nu ar fi putut ajunge la noi: Orange, Vodafone şi Cosmote, Romtelecom şi partenerului strategic: Banca BRD – Groupe Société Générale.

Parteneri media ai campaniei au fost: Adevărul, Weekend Adevărul, Click pentru Femei, Click Sănătate, www.copilul.ro, Elle, Psychologies, Joy, VIVA, Unica, Baby, Avantaje, Revistei BeWhere, Opinia Timișoarei, www.csrmedia.ro, www.csr-romania.ro, Comunicate de Presa.ro, www.zelist.ro, www.iqads.ro, România Pozitivă. Ora de Iași şi Opinia Timișoarei. Printre bloggerii care au susținut campania se numără: Cristina Bazavan, Alina Meleșcanu, Florin Grozea, Bogdana Butnar, Simona Tache, Dan Dragomir, Cristi Șerb, Claudia Tocilă, Toma Nicolau, Radu Dumitru, Auraș Mihai, Oana Brătilă, Andrei Cismaru, Gabriel Aldea, Miruna Siminel, Andrei Crivăț, Matilda Tanascov, Ligia Adam, naivbeauty.ro.

Au mai sprijinit Campania Niciun Copil Invizibil: Hotel Ibis, Aqua Carpatica, Editura Readers Digest şi Editura Mac Mac (singura editură verde din România).

Le mulţumim tuturor pentru implicare!

Articol din: 31 August 2012

Citeşte în continuare