Romanii au donat peste 420.00 de dolari pentru copiii afectați de cutremurul din Nepal

Inapoi

Cu scopul de a ajuta cei 1,7 milioane de copii afectați de cutremurul din Nepal, UNICEF România și-a unit forțele cu PRO TV într-o campanie de strângere de fonduri ce a adus peste 420.000 de dolari.PFPG2015-2762

Aproximativ 190.000 de români au arătat că sunt aproape de copiii victime ale cutremurului și au trimis un SMS în valoare de 2 Euro sau au donat online pe www.unicef.ro. De asemenea, companii din sectorul privat s-au alaturat campaniei.

O echipă Pro TV formată din Paul Angelescu și Zsolt Vago s-au aflat în Nepal în perioada 11-26 mai 2015 pentru a transmite telespectatorilor situația exactă de la fața locului și dificultățile cu care se confruntă copiii victime ale cutremurului și familiile lor, precum și inițiativele UNICEF de ajutorare a acestora.

Cu fondurile strânse, UNICEF asigură copiilor apă potabilă curată, adăpost, truse medicale de urgență și servicii de protecție. De asemenea, vor sprijini refacerea școlilor și accesul copiilor la educație.

Cutremurul devastator a avut loc la 25 aprilie 2015 și a fost urmat de numeroase replici. Va fi nevoie de ani pentru a reconstrui o țară ce era într-o situație dezavantajată chiar și înainte de cutremur.

Posturile TV ale grupului PRO TV (PRO TV, Pro Cinema, Acasa, Acasa Gold, Sport.ro, MTV),  TVR 1, TVR 2, Prima TV, National 24 Plus, National TV, Favorit TV, Discovery, Animal planet, TLS, AXN White, AXN Black, History, TCM, Fishing&Hunting  s-au alăturat campaniei de strângere de fonduri prin difuzarea unui spot video. În total,  pe perioada campaniei, au fost difuzate peste 850 de spoturi. Aproximativ, 9.5 milioane persoane din targetul all 4+ național au văzut mesajul cel puțin o dată, iar peste 4,6 milioane de persoane de cel puțin trei ori.

Articol din: 23 Iulie 2015

Citeşte în continuare