Gala UNICEF în beneficiul copiilor afectaţi de inundaţii

Inapoi

Vineri, 7 octombrie 2005, va avea loc Gala UNICEF, un spectacol de modă organizat în beneficiul copiilor din comunităţile afectate de recentele inundaţii din România. Acest eveniment face parte dintr-o serie de acţiuni de strângere de fonduri iniţiate de UNICEF, iar beneficiile strânse vor fi donate pentru îmbunătăţirea modului în care trăiesc şi învaţă copiii dezavantajaţi din judetul Vrancea.

Evenimentul va include un spectacol de modă susţinut de firmele La Perla, Max Mara, Ermenegildo Zegna, de designerul pakistanez Rizwan Beyg, Casa Chaumet şi o prezentare neconvenţională de design Audi.

Recentele inundaţii au afectat o mare parte din România şi au schimbat vieţile adulţilor şi ale copiilor deopotrivă. Mii de copii nu mai pot merge la cursuri pentru că şcolile au fost distruse sau îi adăpostesc acum pe cei afectaţi. UNICEF s-a angajat să contribuie la îmbunătăţirea vieţii acestor copii, creând condiţiile necesare pentru reîntoarcerea lor la şcoală.

Toate fondurile strânse cu această ocazie vor fi donate Reprezentanţei UNICEF în România, pentru implementarea proiectului “Din nou la şcoală”, în beneficiul copiilor din comuna Chiojdeni, din judeţul Vrancea. Proiectul va cuprinde o serie de acţiuni pentru repararea şcolii din Chiojdeni şi de îmbunătăţire a condiţiilor în care învaţă copiii. Mai mult, toţi copiii de vârstă şcolară din Chiojdeni vor primi îmbrăcăminte, încăţăminte şi rechizite. “Prin acest proiect dorim să îmbunătăţim accesul la educaţie al copiilor din această comună, în spiritul angajamentului UNICEF de a “se asigura că toţi copiii, inclusiv cei mai vulnerabili, cresc într-o familie sau într-un mediu familial şi că drepturile lor la educaţie, sănătate şi protecţie sunt pe deplin respectate”, a declarat domnul Pierre Poupard, Reprezentant UNICEF în România.

Evenimentul este sustinut de sponsorul principal ABN AMRO Bank Romania, ai cărei angajaţi donează jumătate din contribuţia totală a băncii. Sponsorii importanţi ai acţiunii sunt Porsche Bucureşti Nord, cu marca Audi, Crowne Plaza Hotel, Alsa Boutiques, Helvetansa şi APT. Partenerii media sunt Business Magazin, Avantaje şi Antena 3.

Domnul Peter Weiss, Preşedintele ABN AMRO Bank Romania, sponsor principal al acţiunii, a declarat: “Proiectul “Din nou la scoala” iniţiat de UNICEF a găsit foarte repede suport în organizaţia noastră. Cred că cel mai potrivit mijloc de a-i ajuta pe copiii din aceste zone este să contribuim la reconstrucţia unităţilor de învăţământ afectate. Sunt în mod special mândru de acţiunea noastră, având în vedere faptul că jumătate din suma donată reprezintă contribuţia angajaţilor băncii: nu este vorba doar de implicarea unei instituţii, ci de oameni cărora le pasă!”.

“Implicarea Audi în strângerea de fonduri, ca partener al UNICEF, este o iniţiativă cu tradiţie şi urmează seria de acţiuni caritabile şi de implicare în social pe care compania noastră a deschis-o încă de la înfiinţare”, a declarat domnul Mihai Hălmăgianu, Director Executiv Porsche Bucureşti Nord, dealer Audi.

“Am decis să fim alături de UNICEF în 2005. Şi nu singuri. Am convins prietenii şi colaboratorii noştri să ni se alăture. Ne-am propus să fim activi şi să contribuim la evenimente de caritate ce trebuie să reprezinte doar începutul unei solidarităţi faţă de copii, faţă de România,” a declarat domnul Srdjan Kovacevic, preşedintele companiei Alsa Boutiques.

Pentru alte informaţii, vă rugăm să o contactaţi pe D-na Codruţa Hedeşiu, Coordonator Relaţii Externe şi Presă, UNICEF Romania, la numărul de telefon (021)201.78.64 sau la adresa: chedesiu@unicef.org.

Articol din: 17 Aprilie 2005

Citeşte în continuare