Eveniment Class

Inapoi

"CLASS pentru UNICEF, UNICEF pentru copii" a strâns 60.000 de euro. Peste 150 dintre românii care dau cel mai mult dovadă de responsabilitate socială şi au făcut donaţii generoase la un eveniment de strângere de fonduri ce a avut o unduitoare temă braziliană.

“CLASS pentru UNICEF, UNICEF pentru copii”, al cărui sponsor principal a fost compania de mobilier de lux Class Mob, a reuşit să strângă peste 60.000 de Euro ce au susţinut două proiecte UNICEF menite să ajute copiii cu dizabilităţi.

Fondurilor strânse de la sponsori s-au adăugat cele adunate printr-o licitaţie de articole amuzante şi pline de imaginaţie, printre care s-au numărat: un tablou reprezentând plaja Copacabana (cumpărat de Andreea Mihai, Carrefour), un tricou purtând autograful lui Rafael Nadal (cumpărat de Dan Şucu, Mobexpert), o piatră de citrin (cumpărată de Mioriţa Videanu, Titan Mar), un exemplar al cărţii Al cincilea munte semnat de Paulo Coelho, (cumpărat de familia Columbeanu), un tablou realizat de copiii de la Centrul de Diagnostic şi Art Terapie “Dr. Eliza Ionescu” din Timişoara (cumpărat de Sebastian Vlădescu), o excursie la Modena, Italia (cumpărată de Michael Schmidt, Automobile Bavaria) şi două excursii la Rio de Janeiro, Brazilia (cumpărate de Cristina Mirică şi Contesa Anca Vidaeff), dar şi un tricou aparţinându-i lui Dan Şucu (cumpărat de Călin Sas, Bucureşti Trading).

Două proiecte UNICEF de terapie prin artă au beneficiat de pe urma evenimentului. La Centrul de Art Terapie “Dr. Eliza Ionescu” din Timişoara, 80 de copii de la grădiniţe şi şcoli speciale, instituţii de ocrotire a copilului sau din comunitate au beneficiat de asistenţă psihologică şi recuperare bazată pe terapia prin artă. Printre aceştia se află şi copii care au fost victime ale unui abuz, copii autişti şi copii cu probleme de integrare. Centrul “Dr. Eliza Ionescu” a fost primul de acest gen din România şi primul care a oferit servicii de recuperare bazate pe terapia prin artă.

UNICEF a demarat un proiect în acest centru în aprilie 2007. Aici, programele de recuperare sunt personalizate şi includ evaluare psihologică, precum şi planuri de dezvoltare şi de intervenţie pentru fiecare pacient prin intermediul activităţilor centrate pe pictură, olărit, psihometrie, stimulare senzorială, teatru, muzică şi dansuri.

O parte din fondurile strânse prin ‘CLASS pentru UNICEF, UNICEF pentru copii’ s-au îndreptat spre eforturile depuse împreună cu Fundaţia Internaţională pentru Copil şi Familie pentru a se asigura că terapia prin artă este mai bine acceptată în România. Mai precis, proiectul şi-a propus să obţină recunoaşterea oficială a terapiei prin artă ca profesie în România, scop ce a fost atins la sfârşitul lui 2007.

Companiile ce au susţinut şi au luat parte la eveniment au fost AG Production, Alpha Bank, Amset Prodexim, AutoItalia, Automobile Bavaria, Carrefour România, Class Mob, Energy Holding, Media On/Forum Invest, Metro Cash&Carry, Mobexpert, Monden, ProTV, Relad, Romcolor, SofMedica şi Unirea Shopping Center. Gazda acestei seri, organizată de Bouquet, a fost Andi Moisescu, iar Allegretto, Sheila Bonnick şi Brad Vee Johnson (Boney M), Kaoma Band şi Grup As au oferit momente artistice.

Articol din: 17 Aprilie 2012

Citeşte în continuare