Clienţii şi angajaţii Companiei IKEA au contribuit la strângerea a 10,1 milioane de euro pentru educaţia copiilor

Inapoi

Anul acesta, jucăriile de pluș din magazinul IKEA s-au transformat în ajutoare de poveste pentru adevărații eroi: copiii vulnerabili din toată lumea. Personaje principale de pluș din acest an, Bufnița KATTUGGLA, broscuța TOSIG, iepurele PIPHARE, șoricelul HASSELMUS și LILLGAMMAL, fetița cu scufiță, le mulțumesc angajaților și clienților IKEA pentru implicarea în Campania Jucăriilor de Pluș pentru educație!

Rezultatele obținute ne-au dovedit că puterea de a ajuta se află în fiecare dintre noi. Cele peste 49.453 de jucării de pluș cumpărate din Magazinul IKEA din București se vor transforma în visuri împlinite pentru copiii vulnerabili.

49.453 de jucării de pluș, din care 1.862 de cărți de povești, au fost cumpărate de clienții magazinului IKEA din București în perioada 9 noiembrie 2014 – 3 ianuarie 2015. Pentru fiecare jucărie de pluș sau carte de povești cumpărate pe durata Campaniei Jucăriilor de Pluș, IKEA Foundation va dona câte 1 euro pentru proiecte educaționale realizate de UNICEF și Salvați Copiii.

Clienții și angajații IKEA din întreaga lume au strâns 10,1 milioane de euro prin Campania anuală a Jucăriilor de Pluș, desfășurată în perioada 9 noiembrie 2014 – 3 ianuarie 2015, iar IKEA Foundation va dona această sumă către UNICEF și Salvați Copiii pentru proiecte de educație care se vor desfășura în 18 țări. Cu ajutorul donației de anul acesta, Salvați Copiii va sprijini educația pentru copiii din grupurile marginalizate din Asia și Europa de Est. Fondurile donate către UNICEF vor fi folosite pentru pentru inițiativa „Școli pentru Africa” în opt țări și pentru inițiativa „Şcoli pentru Asia” în China.

De la începutul campaniei, în 2003, IKEA Foundation a donat 77 de milioane de euro care au contribuit la îmbunătățirea oportunităților de educație pentru mai mult de 11 milioane de copii din 46 de țări. Proiectele finanțate au ca scop formarea profesorilor, îmbunătățirea sistemelor de protecție a copilului, furnizarea de materiale didactice și creșterea ratei de școlarizare în cele mai sărace comunități din lume.

„Colaborarea dintre Salvați Copiii România și IKEA Foundation le-a oferit copiilor vulnerabili din diferite zone ale țării posibilitatea de a avea un viitor mai bun prin programul Șanse egale pentru toți copiii într-o societate fără discriminare, început în 2012. Le mulțumim clienților și angajaților IKEA pentru implicarea din fiecare an în Campania Jucăriilor de Pluș. Vom continua programele de suport și consiliere psihologică pentru creșterea echilibrului emoțional al copiilor vulnerabili și programele pentru o mai bună adaptare școlară și socială”, declară Gabriela Alexandrescu, Președinte Executiv al Salvați Copiii România.

„Programele prin care îi sprijinim pe copiii cu dizabilități și pe cei din grupuri minoritare pentru a putea avea acces la o educație de calitate îi încurajează pe copii, dar și pe familiile și comunitățile din care fac parte să creeze un viitor mai bun. Prin angajamentul IKEA Foundation de a ajuta copiii marginalizați , susținem schimbarea în bine. Suntem foarte recunoscători pentru parteneriatul nostru cu IKEA Foundation și le mulţumim tuturor angajaților și clienților IKEA”, a declarat Elisabeth Dahlin, Preşedinte Executiv Salvati Copiii Suedia.

„Este esențial pentru viitorul celor mai vulnerabili și marginalizați copii să aibă șansa de a merge la școală și de a învăța. Nu ar trebui să existe copii cărora să le fie refuzată această oportunitate din cauza sărăciei, dizabilităților, genului sau din cauza conflictelor și dezastrelor, precum izbucnirea Ebola în Guineea, Liberia și Sierra Leone”, a afirmat Josephine Bourne, UNICEF Global Chief of Education.

Articol din: 21 Ianuarie 2015

Citeşte în continuare