Campania Jucăriilor de Pluş a strâns 12,4 milioane de Euro pentru UNICEF şi Salvaţi Copiii

Inapoi

Suma va fi donată de IKEA Foundation pentru proiectele UNICEF şi Salvaţi Copiii la nivel global, care vor sprijini dreptul copiilor la educaţie.

UNICEF şi Salvaţi Copiii mulţumesc clienţilor şi echipei IKEA pentru donaţia în valoare de 12,4 milioane de Euro, fonduri care au putut fi colectate prin intermediul Campaniei Jucăriilor de Pluş, desfăşurată în perioada sărbătorilor de iarnă.

În România, Campania Jucăriilor de Pluş desfăşurată de magazinul IKEA din Zona Comercială Băneasa a dus în această iarnă la strângerea a 56.405 euro, prin vânzarea a 51.763 de jucării de pluş şi 4.642 de meniuri pentru copii. Numărul de jucării de pluş vândute situează magazinul IKEA din România pe locul al 29-lea între toate cele peste 300 de magazine IKEA din lume participante la această campanie globală.

Este al doilea an consecutiv când magazinul IKEA din Bucureşti s-a alăturat Campaniei internaţionale a Jucăriilor de Pluş. Ca peste tot în lume, pentru fiecare jucărie şi pentru fiecare meniu de copii cumpărate de clienţii magazinului în perioada 1 Noiembrie – 24 Decembrie IKEA Foundation donează a 1 euro. Fondurile colectate sunt an de an donate către programele UNICEF şi Salvaţi Copiii pentru educaţia copiilor.

Articol din: 17 Aprilie 2012

Citeşte în continuare