Parteneriat UNICEF – BRD-Groupe Societe Generale

Inapoi

BRD-Groupe Société Générale susţine proiectele UNICEF încă din anul 2007, sprijinind fiecare acţiune de strângere de fonduri a organizaţiei.

Cea mai recentă acţiune comună o reprezintă “Săptămâna Solidarităţii” desfăşurată în perioada 15-21 iunie 2009. În aceasta săptămână, toţi angajaţii BRD – Groupe Société Générale au fost voluntari pentru UNICEF, venind astfel în sprijinul milioanelor de copii defavorizaţi din lume.

Misiunea lor a fost să convingă cât mai mulţi clienţi şi parteneri să devină donatori lunari pentru UNICEF. BRD le-a prezentat campania angajaţilor atât ca pe o actiune sociala, cat si ca pe o competitie. Răspunsul angajaţilor BRD a fost unul extraordinar, agenţia care a strâns cele mai multe donaţii lunare pentru UNICEF a avut ocazia să primească diplomele şi felicitările chiar din partea domnului Gheorghe Hagi, Ambasador al Bunăvoinţei pentru UNICEF România, dar şi unul din purtatorii de imagine ai BRD.

Prin bunăvoinţa BRD, pentru serviciile financiare oferite UNICEF banca nu percepe comision nici de la organizaţie, nici de la donatori.

Rezultate :

  • Peste 4.000 de angajaţi implicaţi în această acţiune au oferit în total 5.500 de ore de voluntariat în beneficiul UNICEF ceea ce reprezintă peste 20 % din numărul total de ore donate de toţi angajaţii SG din întreaga lume;
  • Peste 4.000 de clienţi BRD au devenit donatori UNICEF şi aproximativ 890 au ales să susţină UNICEF prin donaţii regulate, lunare;
  • Suma totală estimată strânsă de angajaţii BRD este de aproximativ 50.000 de dolari.

Articol din: 17 Aprilie 2012

Citeşte în continuare