Andreea Marin susţine primul card de afinitate UNICEF din România

Inapoi

Produsul se adresează tuturor celor care, prin utilizarea cardului de afinitate UNICEF la comercianţi, doresc să sprijine iniţiativa UNICEF privind crearea de saloane mamă - copil în maternităţile din România. Prin dotarea şi mobilarea maternităţilor, precum şi prin instruirea personalului medical, acestea vor putea să intre în Iniţiativa Spital Prieten al Copilului şi să devină centre de promovare a alăptării.

  • UniCredit Ţiriac Bank S.A. donează către UNICEF, din veniturile băncii, suma ce reprezintă 1% din valoarea fiecărei tranzacţii efectuate cu cardul de afinitate UNICEF la comercianţi
  • În plus, banca va transfera către UNICEF şi 50% din taxa anuală a pachetului de produse UNICEF
  • Donaţiile vizează proiectul UNICEF privind dotarea şi mobilarea saloanelor mamă-copil în maternităţile din România

“Gesturile frumoase, dezinteresate sunt cu atât mai admirabile atunci când sunt făcute într-o perioadă grea, care ne pune pe toţi la încercare”, spune Andreea Marin, Ambasador al Bunăvoinţei pentru UNICEF în România. “Este un sentiment de împlinire sufletească deosebită să ştii că eşti o verigă dintr-un lanţ imens al omeniei. Un gest de rutină, cum este plata cu cardul la un comerciant, poate schimba în bine viaţa unui copil şi îi poate asigura o dezvoltare sănătoasă.”

“Cardul UNICEF – UniCredit Ţiriac Bank reprezintă o premieră pentru piaţa din România şi pentru noi”, a declarat Edmond McLoughney, reprezentant UNICEF România. “Cu fondurile strânse, UNICEF România va contribui la extinderea reţelei de Spital Prieten al Copilului. Copiii născuţi în aceste maternităţi vor avea cel mai bun start în viaţă, ei vor fi mai sănătoşi, mai inteligenţi şi mai echilibraţi emoţional. Mamele vor fi mai fericite, iar sistemul de sănătate va cheltui mai puţin cu îngrijirea lor. Obiectivul UNICEF este ca, pe termen lung, toate maternităţile din România să adopte practici Prietene ale Copilului.”

În prezent, în România, din 204 maternităţi, 35 sunt incluse în iniţiativa Spital Prieten al Copilului, 23 obţinând deja acest statut. În toate aceste maternităţi se nasc peste o treime din copiii din România. Pentru a deveni Spital Prieten al Copilului, o maternitate trebuie să îndeplinească un set de 10 condiţii, care reprezintă standarde internaţionale de îngrijire pentru mamă şi nou născut; ele nu presupun condiţii hoteliere speciale sau cheltuieli majore, sunt doar reguli de îngrijire.

Cardul de afinitate UNICEF, emis pe platformă MasterCard, este disponibil în variantele de credit şi de debit. Ambele tipuri de produse oferă posesorilor posibilitatea să efectueze tranzacţii şi pe Internet şi să obţină informaţii despre sold direct de la bancomat. Cardurile sunt embosate, au încorporată tehnologia chip şi pot fi utilizate atât naţional, cât şi internaţional. De asemenea, pot fi înrolate gratuit în sistemul 3D Secure, pentru a efectua tranzacţii în siguranţă pe Internet.

“Mecanismul cardului este foarte simplu: UniCredit Ţiriac Bank donează din veniturile băncii suma ce reprezintă 1% din valoarea fiecărei tranzacţii efectuate cu cardul de afinitate UNICEF la comercianţi, fără niciun cost suplimentar pentru posesori”, spune Bogdan Spuză, Director Marketing şi Segmente UniCredit Ţiriac Bank. “Posesorii cardurilor vor şti exact ce sumă a fost oferită prin donaţii în numele lor către UNICEF, pentru că vor primi informaţii actualizate lunar din partea băncii. În plus, am decis ca 50% din taxa anuală a pachetului UNICEF să fie de asemenea transferată către UNICEF.”

“Cardul de afinitate UNICEF arată cum se poate susţine continuu programul de transformare a maternităţilor din România, ajutând clienţii UniCredit Ţiriac Bank să doneze fără să facă niciun efort financiar suplimentar. Ei pot dona plătindu-şi, pur şi simplu, cumpărăturile proprii cu acest card, aşa cum ar face-o cu orice card obişnuit de debit sau de credit”, spune Cosmin Vladimirescu, Country Manager România şi Moldova, MasterCard Europe. “Ne-am bucurat că şi acest produs, cu o misiune generoasă, care răspunde unor probleme sociale foarte acute, este realizat sub marca MasterCard şi că putem valorifica şi prin intermediul său experienţa vastă pe care am acumulat-o pe segmentul local de carduri affinity şi co-branded.”

Detalii complete despre cardurile de afinitate UNICEF sunt disponibile în orice sucursală a UniCredit Ţiriac Bank, pe site-ul www.unicredittiriac.ro sau pe http://www.spital-prieten.ro.

# # #

Despre UniCredit Tiriac Bank

UniCredit Ţiriac Bank face parte din reţeaua UniCredit Group, cel mai mare grup bancar din Europa Centrală şi de Est şi unul dintre cele mai mari din Europa. UniCredit Ţiriac Bank este un veritabil “one-stop-shop” de servicii financiare, de care beneficiază în prezent 520.000 clienţi activi prin intermediul a 234 de sucursale. În România, grupul oferă o gamă largă de produse specializate şi servicii şi prin intermediul partenerilor.

Despre UNICEF

UNICEF este prezent în România şi în alte 150 de ţări şi teritorii pentru a promova supravieţuirea şi dezvoltarea copiilor, din perioada copilăriei mici până la adolescenţă.

În România, UNICEF susţine drepturile copiilor prin programe de sănătate şi nutriţie, educaţie de calitate, precum şi prin protecţia copiilor împotriva violenţei, neglijenţei şi HIV/SIDA. UNICEF este susţinut financiar integral prin contribuţiile voluntare ale persoanelor fizice, corporaţiilor, fundaţiilor şi ale guvernelor.

Despre MasterCard Worlwide

În calitatea sa de companie de plată de top, MasterCard Worldwide se află în centrul comerţului. MasterCard are rol de francizor, procesator şi consilier în industria plăţilor şi susţine comerţul, oferind un liant economic important între instituţii financiare, autorităţi, companii, comercianţi şi posesori de carduri din întreaga lume. În 2009 consumatorii au generat, la nivel global, un volum brut al tranzacţiilor de 2,5 trilioane $, pe produsele emise sub mărcile companiei. Cu susţinerea MasterCard Worldwide Network – cea mai rapidă reţea de procesare a plăţilor din lume – MasterCard procesează anual peste 22 de miliarde de tranzacţii şi are capacitatea să administreze 140 de milioane de tranzacţii pe oră, cu o durată medie de 140 milisecunde şi 99,99 acurateţe. MasterCard promovează comerţul global prin intermediul familiei sale de mărci, incluzând MasterCard®, Maestro® şi Cirrus®, prin produsele sale de bază – credit, debit şi prepaid – şi prin platformele şi funcţionalităţile sale inovatoare, cum sunt MasterCard PayPass™ şi MasterCard inControl™. MasterCard deserveşte consumatorii, autorităţile şi companiile din peste 210 ţări şi teritorii. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi site-ul www.mastercard.com. Urmăriţi-ne pe Twitter: @mastercardnews.

Persoane de contact:

Premium Communication

Anca Manea, 0741.199.877, anca.manea@premiumpr.ro

Lorena Macoveanu, 0755.060.118, lorena.macoveanu@premiumpr.ro

UNICEF

Codruţa Hedeşiu, 021.201.78.64, chedesiu@unicef.org

Articol din: 17 Aprilie 2010

Citeşte în continuare