A început sezonul jucăriilor de pluş în magazinul IKEA - Iepuraşul KLAPPAR CIRKUS vrea să meargă la şcoală

Inapoi

Bucureşti, 14 noiembrie 2012  A început sezonul jucăriilor de pluş în magazinul IKEA - Iepuraşul KLAPPAR CIRKUS vrea să meargă la şcoală. Pentru fiecare jucărie de pluş cumpărată în perioada 4 noiembrie - 29 decembrie 2012, IKEA Foundation donează 1 euro pentru educaţia copiilor prin programele susţinute de UNICEF şi Salvaţi Copiii din România şi din întreaga lume.

Saluuut! Ce faci? Eu sunt iepuraşul KLAPPAR şi îmi place astronomia. Acum îmi plănuiesc călătoria în spaţiu pentru că vreau să fiu primul iepuraş care va ţopăi pe lună. Ca să ajung acolo, îmi voi construi propria mea navă spaţială. Dar ca să-mi îndeplinesc visul trebuie să învăţ. Aşa că m-am decis. Vreau să merg la şcoală!

Unicef_klapparEu fac parte din marea familie a Jucăriilor de Pluş. Eu şi fraţii mei dăm glas dorinţelor copiilor din ţările aflate în curs de dezvoltare.

Copiii au nevoie de o educaţie de calitate pentru a-şi îndeplini visele. Prin campania anuală a Jucăriilor de Pluş, compania IKEA sprijină Salvaţi Copiii şi UNICEF să ofere acces la educaţie copiilor din ţările aflate în curs de dezvoltare.

Pentru fiecare jucărie de pluş cumpărată în perioada 4 noiembrie – 29 decembrie 2012, IKEA Foundation donează 1 euro pentru educaţia copiilor prin programele susţinute de UNICEF şi Salvaţi Copiii din România şi din întreaga lume.

Magazinul IKEA din Bucureşti se alătură pentru al treilea an consecutiv campaniei internaţionale anuale a Jucăriilor de Pluş. Iarna trecută campania a dus la strângerea a 56.405 euro.

În lume, campania Jucăriilor de Pluş se desfăşoară încă din 2003. De atunci şi până în prezent, IKEA Foundation a donat 47,5 milioane euro bani care au ajutat opt milioane de copii, din aproape 40 de ţări. De exemplu, în toamna aceasta, 1,8 milioane de euro au fost donaţi proiectuluiŞanse egale pentru toţi copiii, într-o societate fără discriminare”, desfăşurat de Salvaţi Copiii România.

Pe lângă jucăriile VANDRING, BARNSLIG, GOSIG, FABLER, LEKKMRAT şi TORVA, familia jucăriilor de pluş are trei noi membri: ariciul, ursul şi bufniţa. Ele încurajează curiozitatea copiilor şi grija lor pentru natură şi mediu. Aceste animăluţe apar şi pe diferite modele de textile VANDRING, create de designerul Ann-Cathrine Sigrid Ståhlberg.

” Le mulţumim clienţilor şi angajaţilor companiei IKEA din România şi din întrega lume, precum şi IKEA Foundation care, prin susţinerea Campaniei Jucăriilor de Pluş, ajută la atingerea obiectivului mileniumului de a asigura acces la educaţie primară pentru toţi copiii. Prin iniţiativa “Şcoli pentru Africa”, baieţii şi fetele de pe acest continent au şansa să meargă la şcoală, să se bucure de o educaţie de calitate şi să reuşească în viaţă”, a declarat Sandie Blanchet, Reprezentantul UNICEF în România.

“Datorită donaţiilor IKEA Foundation, organizaţia Salvati Copiii continuă să lupte pentru schimbarea în bine a vieţii copiilor vulnerabili, etichetaţi şi stigmatizaţi în comunitate: copiii cu tulburări de sănătate mintală şi copii romi, asigurându-le accesul la educaţie de calitate servicii de protecţie eficiente. Suntem mândri să facem parte din această campanie”, spune Elisabeth Dahlin, Preşedintele IKEA Foundation Collaboration Steering Committee şi Secretarul General Salvaţi Copiii Suedia.

Fondurile donate către Salvaţi Copiii vor ajuta la dezvoltarea proiectelor de educaţie pentru copiii marginalizaţi, pentru cei din minorităţile etnice şi pentru cei cu dizabilităţi şi nevoi speciale din România, Cambodgia, Vietnam, Bangladesh, Indonezia, Myanmar, Fillipie şi Lituania. Fondurile donate către UNICEF vor susţine iniţiativa “Şcoli pentru Africa”, prin care se va asigura o educaţie de calitate pentru copiii din Burkina Faso, Etiopia, Madagscar, Mai, Mozambic, Niger, Africa de Sud şi Malawi.

“Le mulţumim tuturor clienţilor şi angajaţilor magazinului IKEA din Bucureşti pentru ajutorul oferit până acum în campania Jucăriilor de Pluş. Este una dintre cel mai frumoase campanii la care am contribuit şi sper ca şi anul acesta să avem rezultate cât mai frumoase pentru a putea ajuta cât mai mulţi copii”, declară Cornel Oprişan, Retail Manager IKEA Romania.


Despre IKEA România

IKEA este o companie cu origini suedeze, fondată în 1943 de Ingvar Kamprad. Viziunea IKEA este aceea de „a crea o viaţă mai bună de zi cu zi pentru cei mai mulţi oameni” prin oferirea unei game largi de produse funcţionale, de design şi calitate la preţuri mici, astfel încât cei mai mulţi oameni să şi le poată permite. Compania IKEA deţine 338 de magazine în 40 de ţări sau teritorii, dintre care 39 de magazine sunt francize deţinute de alte companii decât IKEA Group. Magazinele din IKEA Group au fost vizitate anul trecut de 776 milioane de oameni.

Magazinul IKEA din România a fost al 253-lea deschis în a 35-a ţară, pe 21 martie 2007. Până în luna martie 2010 a fost operat în sistem de franciză locală, iar după aceea IKEA România a devenit parte din IKEA Group (detalii pe www.IKEA.ro).

Despre IKEA Foundation

IKEA Foundation îşi propune să îmbunătăţească oportunităţile pentru copii şi tineri din ţările în curs de dezvoltare finanţând programe pe termen lung, care creează o schimbare substanţială şi de durată. IKEA Foundation colaborează cu parteneri strategici cu abordări inovatoare pentru a obţine rezultate pe scară largă în patru domenii fundamentale ale vieţii unui copil: un loc pe care să-l numească acasă, un început sănătos în viaţă, o educaţie de calitate şi un venit durabil în familie. Se estimează că în prezent, 100 de milioane de copii beneficiază de programele finanţate.

Doi dintre partenerii principali ai IKEA Foundation sunt UNICEF şi Salvaţi Copiii. Compania IKEA, prin intermediul IKEA Foundation, este cel mai mare donator la nivel mondial pentru ambele organizaţii.

“Dorim să ajutăm oamenii să se ajute singuri pentru a avea o viaţă de zi cu zi mai bună astăzi — şi mâine, transformând ciclul sărăciei într-un cerc al prosperităţii,” a declarat fondatorul IKEA, Ingvar Kamprad.

Mai multe detalii la: www.ikeafoundation.org, http://www.facebook.com/IKEAFoundation şi blog.ikeafoundation.org

Despre SALVAŢI COPIII

Save the Children este principala organizaţie independentă mondială pentru copii, care susţine programe şi îmbunătăţeşte viaţa copiilor în peste 120 de ţări din întreaga lume. Susţinând o lume în care fiecare copil are dreptul la supravieţurire, protecţie, dezvoltare şi participare, misiunea Salvaţi Copiii este de a inspira progrese în modul în care copiii sunt trataţi şi de a realiza o schimbare imediată şi de durată în viaţa acestora.

Mai multe detalii despre programele Salvaţi Copiii România la: www.salvaticopiii.ro şi www.facebook.com/SalvatiCopiiiRomania.

Despre UNICEF

UNICEF este prezent în 191 de ţări şi teritorii pentru a ajuta copiii să supravieţuiască şi să prospere, din copilărie până în adolescenţă. Cel mai mare furnizor mondial de vaccinuri pentru ţările în curs de dezvoltare, UNICEF susţine sănătatea şi nutriţia copilului, apa potabilă şi salubritatea, educaţia primară de calitate pentru toţi copiii, băieţi şi fete, precum şi protejarea acestora împotriva violenţei, exploatării şi a SIDA. UNICEF este finanţat integral din contribuţiile voluntare ale persoanelor fizice,
companiilor, fundaţiilor şi guvernelor.

Mai multe detalii la: www.unicef.org, www.facebook.com/unicef şi www.facebook.com/sustineunicef.

Contact:

Cristian Clita, PR Responsible IKEA România, tel.: 0749 099 032, e-mail: cristian.clita@IKEA.com;

Sorina Dăescu Topceanu, PR Manager The Practice, tel.: 0752 751 065, e-mail: sorinad@thepractice.ro;

Codruţa Hedeşiu, Coordonator Relaţii Externe şi Presă, tel. 021 201.78.64, e-mail: chedesiu@unicef.org.

Articol din: 19 Noiembrie 2012

Citeşte în continuare