Asistent Administrativ Fundraising

Inapoi

Atenţie la ofertele de muncă frauduloase!
UNICEF nu solicita niciun fel de taxe, în nicio etapă a procesului de recrutare (de exemplu pentru depunerea aplicației, interviu, întâlnire, deplasare, prelucrarea dosarului, formare etc).
Descarca

Candidatul ideal

Persoană organizată, meticuloasă, cu atenție la detalii și preferință pentru activități preponderent administrative.

Operare calculator (pachetul Microsoft Office) minim nivel mediu, operare platforme online. Ușurință în a învăța și pune în practică proceduri administrative.

Abilitatea de a învăța lucruri noi și a le aplica în practică, abilitatea de a comunica, de a interacționa și a lucra atât independent, dar și în echipă, ascultare activă.

Cunoștințe de limba engleză, nivel mediu.

Persoană interesată să se implice pe termen lung, alături de cea mai mare organizație din lume care lucrează pentru copii.

Descrierea jobului

Acesta este un job part-time, 4 ore / zi, luni-vineri. Jobul este pe termen lung, disponibil în București.

Principalele activități:

  • pregătești și completezi, olograf sau în platforme online, documentația specifică (de exemplu, acte adiționale, mandate de donații prin debit direct) programului de atragere de fonduri;
  • verifici diverse documente (de exemplu, mandate de donații prin debit direct) și te asiguri că datele sunt corect completate;
  • menții legătura cu donatorii, telefonic sau prin e-mail, referitor la aspecte administrative și logistice;
  • operezi modificări în bazele de date (în principal, fișiere excel), conform procedurilor interne de lucru;
  • editezi diverse documente: cereri, solicitări, informări;
  • susții componenta administrativă și logistică a activităților de atragere de fonduri.