Modalităţi implicare

Inapoi

Donaţiile corporatiste

Multe companii sau fundaţiile caritabile ale acestora aleg să facă o donaţie directă pentru copii prin intermediul organizației noastre. UNICEF cooperează îndeaproape cu partenerii săi pentru a stabili detaliile finanțăriişi pune la dispoziţie rapoarte care vă pot asigura cât de importantă este donaţia dumneavoastră pentru copii. Putem, de asemenea, să lucrăm împreună pentru a face astfel încât susţinerea dumneavoastră să fie cunoscută pentru publicul prioritar: cum ar fi angajaţii şi partenerii de afaceri.

Puteţi să ne contactezi la email: dcaratas@unicef.org, telefon: 021.201.78.39, persoana de contact, Dana Caratas,  Fundraising Officer.


Implicarea clienților

Această  modalitate  este una simplă,  și în același timp, oferind posibilitatea unei comunicări eficiente a valorilor  brandului dumneavoastră. Putem lucra împreună pentru a crea oportunităţile de implicare a clienţilor,  de preluare a datelor și șă comunicăm principiile dumneavoastră corporatiste. Un exemplu în aceste sens poate fi modelul Change for Good din Argentina.


Programele de marketing comunitar (CRM)

Aceste programe oferă oportunitatea companiilor de a susţine UNICEF prin intermediul clienților săi atunci când aceștia achiziţionează anumite produse. Asocierea directa între o  campanie de vânzări și UNICEF reprezintă o modalitate eficace prin intermediul căreia un brand sau un produs pot să implice consumatorii, să crească vânzările şi să se consolideze imaginea companiei. În situaţia în care UNICEF este beneficiarul unui program de  marketing comunitar, primeşte fie un proces din preţul de vânzare, fie o sumă fixă negociată cu compania.

Împreună putem dezvoltata şi iniţiativele de strângere de fonduri, cu implicarea clienţilor care pot susţine UNICEF fie prin achiziţii  directe , fie prin intermediul altor campanii inovatoare, cum ar fi Change for Good® sau Check Out for Children™.


Campanii televizate

Anual cu sprijinul partenerilor noştri din televiziune, cum ar fi Realitatea TV, TVR, Antena 2, organizăm campanii de strângere de fonduri televizate de 1-2 luni adresate publicului larg pentru copiii vulnerabili din România, cauzele internaţionale şi situaţiile de urgenţă.

Aceste campanii  sunt, de asemenea, susţinute de companii care  cred în proiectele promovate. Ulterior, donaţiile sunt recunoscute corespunzător sub diferite forme pe durata campaniilor televizate.

Dacă aţi dori să fiţi anunţaţi atunci când va avea loc următoarea noastră campanie televizată, vă rugăm să introduceţi datele aici –link formular

Pentru mai multe informaţii despre campaniile noastre vă rugăm să vizitaţi pagina noastră de campanii.


Evenimente speciale

Un mod simplu, cu toate acestea eficace, de a coopera cu UNICEF, comunicând, în acelaşi timp eficient despre calitatea valorilor brandului dumneavoastră către parteneri, public şi angajaţi.

Dacă vă interesează organizarea unui eveniment special la scală mare pentru UNICEF, atunci vă rugăm să luaţi legătura cu noi.

În e-mailul dumneavoastră vă rugăm să ne prezentaţi în linii mari care este temaevenimentului,  ce suma credeți ca se va strânge în urma evenimentuluii sau daca doriți  să fiți anunţat în cadrul următoarei  campanii televizate.

Printre evenimentele în sprijinul UNICEF s-au inclus baluri de caritate şi dineuri de strângere de fonduri, cum ar fi seara braziliană organizată de Class Mob. De asemenea ne putem asocia pentru organizarea unui eveniment de licitație de păpuși create în urma proiectului : „Creează o păpușă, ajută un copil” Copiii români şi de designeri locali şi internaţionali  realizează păpuși care sunt licitate în cursul unui eveniment strălucitor la care participă celebrităţi, presă şi companii.

Pentru mai multe informaţii despre evenimentele UNICEF  va rugăm să vizitaţi pagina noastră de evenimente.


Strângerea de fonduri de către angajaţi

Noi vă putem oferi consiliere cu privire la cele mai bune practici, logistica privind fondurile strânse şi cum puteţi să folosiţi activităţile desfăşurate de angajaţi pentru a vă urmări obiectivele dumneavoastră strategice corporatiste. Avem o serie de idei cu privire la ce merge cel mai bine în funcţie de diferitele structuri de companii, în plus vă putem oferi o gestionare excelentă a relaţiilor. Oferim susţinere angajaţilor pentru a furniza studii de caz, imagini şi alte materiale ilustrative care vor susţine grupurile de angajaţi să se simtă motivaţi, apreciaţi şi entuziaşti în acţiunile lor pentru copii. În unele cazuri, fondurile strânse sunt dublate de către companie ca un stimulent extra.

Citeşte în continuare