Radio-uri & Televiziuni

Inapoi

Campaniile noastre de strângere de fonduri şi de informare se adresează publicului larg, de aceea este esenţial ca mesajul nostru să ajungă la cât mai multă lume.

UNCEF a lucrat de-a lungul timpului cu numeroase televiziuni şi radiouri pentru a face auzită vocea copiilor şi pentru a promova  respectarea drepturilor tuturor copiilor.

TVR

Societatea Română de Televiziune a fost alături de UNICEF şi de copiii sprijiniţi în proiectele sale începând cu anul 2005 Tsunami-ul din Pacific, inundaţiile din Sudul României.

Au urmat apoi în 2007, 2008 şi 2009 galele speciale organizate pentru sprijinirea proiectelor destinate copiilor cu dizabilităţi,  nou-născuţilor şi pentru întărirea programelor de educaţie parentală.

In 2011, am colaborat la campania de strângere de fonduri Împreună pentru fiecare copil desfășurata în cadrul emisiunii O dată-n viață, de pe TVR1, prezentată de Iuliana Tudor  pentru copii cu dizabilități.


Realitatea TV

Realitatea TV este a fost solidar cu românii afectaţi de inundaţiile din 2008 şi 2010 realizând campanii de strângere de fonduri care au permis UNICEF să intervină în zonele afectate pentru a ajuta copiii şi familiile lor.

Şi familiile din Haiti au fost ajutate de către telespectatorii Realitatea TV, care au donat peste 770.000 $ în 2010.

Pentru campania de creştere a participării şcolare, reporterii Realităţii TV au filmat poveştile copiilor din proiectul UNICEF, atrăgând astfel atenţia asupra unei probleme grave: abandonul şcolar.


Antena 2

UNICEF şi Antena 2 au derulat prima campanie internaţională de strângere de fonduri „2 pentru viaţă”, pentru salvarea copiilor care mor din cauza deshidratării severe în Bangladesh. 1.500.000 de copii sub 5 ani suferă în fiecare an din cauza diareii şi a deshidratării. În cadrul campaniei, Sandra Stoicescu, a realizat un documentar despre viaţa şi suferinţele copiilor din Bangladesh. Emisiunea în cadrul căreia s-a difuzat documentarul, găzduită de Cristi Brancu şi Sandra Stoicescu s-a bucurat de succes.

Rezultatul acestei campanii: 250.000 de copii au primit medicamentele vitale de care aveau nevoie .


SRR

Societatea Română de Radiodifuziune a organizat  campania „Copiii invizibili” în decembrie 2010, pentru a atrage atenţia asupra unei probleme grave şi anume în România există peste 1.400.000 de copii care trăiesc sub amenințarea sărăciei.

Citeşte în continuare