Companii

Inapoi

JYSK

JYSK România face parte din JYSK Nordic, un lanț internațional de retail care JYSK-websitecomercializează produse pentru casă. JYSK și UNICEF în România au semnat un parteneriat pe trei ani în beneficiul copiilor din România. În primul an, compania scandinavă susține proiectul pilot Servicii Comunitare pentru Copii, implementat de UNICEF în 45 de comunități din județul Bacău.


Kaufland

În viziunea Kaufland România educaţia, sub toate formele ei, are un rol esenţial în viaţa unui copil şi este deopotrivă un drept fundamental, alături de dreptul la copilărie.

Kaufland România a sprijinit un proiect de interes comunitar „Educaţia parentală”, factor determinant al eficienţei contractului tripartit Şcoală – Copil – Părinte” derulat de UNICEF în parteneriat cu Holt România şi Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului.


Logo-Romgaz-micRomgaz

Romgaz este cel mai mare producător și principal furnizor de gaze naturale din România. Romgaz sustine campania „Hai la scoala!” dezvoltata de UNICEF Romania venind în întâmpinarea nevoilor sistemului educaţional, considerând cooperarea între mediul de afaceri şi comunitate o condiţie prealabilă pentru evoluţie şi prosperitate.


ING

ING România prin fundaţia sa „O lume mai bună” este un partener global al UNICEF, iar în România a susţinut proiectul „Grădiniţa Prietenă a Copilului”. La baza acestui proiect stă ideea de centrul multifuncţional, un serviciu prin care toate serviciile necesare unui copil (educaţie, sănătate, protecţie) sunt aduse sub acelaşi acoperiş.
Incepand cu anul 2012 ING sustine proiectul ” Hai la scoala ” care are ca scop cresterea participarii scolare si prevenirea abandonului scolar.


Carrefour Romania

Carrefour este unul dintre cei mai vechi parteneri ai UNICEF în România. În cadrul parteneriatului, Carrefour a susţinut atât evenimente caritabile pentru strângere de fonduri cât şi proiecte concrete, donând periodic şi reacţionând prompt în cazul urgenţelor internaţionale şi locale. Printre proiectele susţinute de Carrefour se numără: educaţia parentala, Iniţiativa Spital Prieten al Copilului, proiecte adresate copiilor cu dizabilităţi, centre multifuncţionale


BRD – GSG

Alianţa cu BRD – Groupe Societe Generale este una strategică pentru UNICEF, dar mai ales pentru copii şi ne mândrim cu un astfel de parteneriat inovator.

Săptămâna solidarităţii reprezintă o inovaţie a BRD-Groupe Societe Generale prin care angajaţii băncii îşi dedică o parte din timpul lor pentru a promova donaţiile lunare in beneficiul copiilor.

Pana acum s-au organizat două acţiuni de tipul Săptămâna Solidarităţii in 2009 si 2010. Eforturile angajaţilor BRD au adus peste 1.400 de donatori lunari, iar faptul că donaţiile intră automat în contul nostru lunar este extrem de important, pentru că ne permit să ne planificăm activitatea mult mai bine şi donatorii noştri nu trebuie să mai facă un drum până la bancă in fiecare lună.

Fondurile strânse în urma acţiunii „Săptămâna solidarităţii” sunt investite în cel mai important proiect UNICEF din domeniul educaţiei: îmbunătăţirea participării la educaţie a copiilor din comunităţi dezavantajate.


Pampers

În 2008 Pampers şi UNICEF au lansat în România campania globală de furnizare a vaccinurilor anti-tetanos pentru mamele şi copiii vulnerabili. Pentru fiecare produs Pampers achiziţionat care poartă însemnele „1 Pachet = 1 Vaccin” , Pampers donează către UNICEF suma necesară achiziţionării unui vaccin antitetanos, atât de necesar mamelor şi copiilor din colţuri îndepărtate ale lumii.

Pampers speră să adune fonduri pentru suficiente vaccinuri pentru a ajuta UNICEF să elimine tetanosul matern şi al nou-născuţi până în 2015.


UNICREDIT

UniCredit Tiriac Bank Romania a lansat primul card de afinitate UNICEF din ţară. Din fiecare tranzacţie efectuată cu acest card un procent de 1% din fondurile băncii sunt donate UNICEF, pentru Iniţiativa Spital Prieten al Copilului. În plus, 50% din taxa anuală a pachetului de administrare a cardului va fi de asemenea transferată către UNICEF.

Prin importanţa pe care o acordă clienţilor săi Unicredit Tiriac Bank oferă posibilitatea ca fiecare persoană care poseda un astfel de card să facă un act de caritate şi să sprijine UNICEF.


GDF SUEZ Energy Romania

GDF SUEZ Energy România este partener principal al UNICEF in campania „Viitorul începe la şcoală” care are ca scop creşterea participării şcolare şi prevenirea abandonului şcolar folosind modelul de intervenţie ZEP (Zone de Educaţie Prioritare). Proiectul se va derula timp de 2 ani în şcoli din 16 comunităţi dezavantajate din judeţele Braşov, Călăraşi, Covasna, Tulcea şi Vrancea.

Parteneriatul cu GDF SUEZ Energy România reprezintă un prim pas în mobilizarea sectorului privat şi a comunităţilor pentru a asigura accesul la educaţie de calitate pentru toţi copiii. Educaţia oferă cheia care deschide porţi în viaţă, iar GDF SUEZ Energy România este gata să investească în viitor și în copii.


IKEA

Colaborarea dintre IKEA şi UNICEF la nivel internaţional este una de durată. Prin intermediul campaniei „Jucăriilor de Pluş” , IKEA a susţinut proiecte de educaţie realizate de UNICEF , cât și Salvați Copiii, în peste 30 de ţări încă de la începutul campaniei în 2003.

La nivel local, IKEA a oferit sprijin pentru finanţarea proiectelor UNICEF din România, cum ar fi „Grădiniţa Prietenă a Copilului” din Bucureşti, unde copiii cu vârste cuprinse între 3-6 ani beneficiază de servicii de educaţie, asistenţă medicală şi socială, iar părinţii lor de consiliere parentală şi profesională.


Alţi parteneri:

 

Citeşte în continuare